umiejętności miękkie

13 cz. 2024

W dzisiejszym świecie biznesu, umiejętności miękkie stają się kluczowym elementem sukcesu zawodowego. Wśród nich, komunikacja i empatia odgrywają szczególną rolę. Umiejętność skutecznego przekazywania informacji oraz zdolność do zrozumienia i reagowania na emocje innych osób są fundamentem efektywnej współpracy i budowania pozytywnych relacji w miejscu pracy. Liczne badania naukowe pokazują, że te umiejętności mają bezpośredni wpływ na efektywność zespołów i satysfakcję z pracy. Jak więc możemy wzmacniać te umiejętności? Przyjrzyjmy się kilku sprawdzonym strategiom.

11 st. 2019

Temat NLP czyli neurolingwistycznego programowania w ostatnim czasie znacznie zyskał na popularności. W Internecie można znaleźć setki ogłoszeń szkoleń w tym zakresie, które mają na celu naukę skutecznej komunikacji. Mimo, iż jest to nowa dziedzina wiedzy to należy do rzędu tych najszybciej rozwijających się. Dziś techniki NLP znajdują zastosowanie w marketingu, biznesie, coachingu, sporcie oraz wielu innych dziedzinach ludzkiej działalności.

 

19 cz. 2013

Chyba nie ma na świecie osoby, która nie miałaby za sobą kłótni. Kłócimy się z rodziną, przyjaciółmi, ze współpracownikami. Co sprawia, że tak łatwo dochodzi do kłótni, a tak ciężko jest dojść do porozumienia? O co kłócimy się najczęściej?