12 października w Warszawie odbędzie się druga edycja szkolenia Expo Marketing. Tematem przewodnim tegorocznej edycji będzie „Stoisko targowe, które więcej sprzedaje”.
W programie warsztatów z marketingu wystawienniczego znajdą się następujące zagadnienia:
- jak przygotować się do targów, aby odnieść zamierzony sukces;
- w jaki sposób sprawić, by odwiedzili nas na stoisku ci klienci, na których nam najbardziej zależy;
- jak stworzyć klientowi unikalne doświadczenie zakupowe, by chętnie nas odwiedził na stoisku, świetnie się u nas czuł i miło robił z nami interesy;
- jak zastosować techniki profesjonalnej sprzedaży, by odwiedzający stoisko stali się naszymi klientami oraz jak zyskać ich lojalność.
Na te pytania uczestnicy Expo Marketing poznają odpowiedzi podczas wykładów oraz warsztatów, które dadzą możliwość wspólnego przećwiczenia zdobytej wiedzy i ułatwią przełożenie ich na praktyczne działania w firmie.
O wysoki poziom merytoryczny szkolenia i przyjemną atmosferę zadba wykładowca Jerzy Osika, prezes firmy Promedia, ekspert ds. sprzedaży i marketingu, miłośnik targów i marketingu wystawienniczego, targowy obieżyświat, regularnie odwiedzający kilkadziesiąt wydarzeń wystawienniczych w Europie, Azji, Ameryce Północnej i Południowej.